Ingrid - Mamma till två sessor

Galet bakfull!

Publicerad 2008-04-26 23:38:34 i Allmänt,

Igår var det utgång, idag var det baksmälla.. En oplanerad kväll blev till slut riktigt rolig, till och med lite för rolig! Det var jag, Sara och en del studenter som intog Olins igår kväll. Kändes kul att stå o titta på dom och sjunga "För jag har tagit studenten..." Haha.. Därför har man alkohol! Blev duktigt full igår, kunde inte gå, kunde inte stå, men jag var en jävel på spanska iallafall! Haha..

Idag däremot, var ingen rolig dag.. Var väldigt svag när det var dags att gå till jobbet, och kände att självmord var ett ganska lockande alternativ.. Blev självklart lite hånad av min goding innan det var dags att gå! Sköj för han att jobba förmiddag hela veckan då.. :) Det var riktigt tungt på jobbet iallafall.. Kände inte alls för det, och huvudet bankade. Sara var gullig och kom med mat till mej, men det gick inte ner så mkt :(

Ikväll stannade jag faktiskt hemma, för ovanlighetens skull! Hade tänkt gå ut idag med, men då hade jag aldrig klarat av morgondagen.. Känns lite konstigt att vara hemma en lördag kväll. Även om jag inte dricker varje lördag så är jag iallafall nere på stan och tittar en sväng! Men det kommer nog kännas värt det imorgon, att ha lagt mej tidigt idag.

Nu är det dags att ta med mej datorn till sängen, och sömna in alldeles ljuvligt till en riktigt dålig film.
Ha d! Chaoo

Kommentarer

Postat av: Saara

Publicerad 2008-04-28 00:28:54

Allt för dig ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela