Ingrid - Mamma till två sessor

Otur!

Publicerad 2008-08-30 03:04:33 i Allmänt,

Gjorde några hamburgare förut, och resten av kvällen tillbringades i soffan. Gick och lade mej strax efter två. Jag hade precis somnat när det började vibrera i telefonen. Markus. Hyfsat full. "Vilken buss är det? 202 va?". Pratade i 20 min ungefär, och vi kom fram till att jag skulle möta honom vid bussen sen. Annars kommer han hamna i bussgaraget sovandes i bussen :P Så det var otur för mej, jag hann inte sova så mycket :( Har fortfarande huvudvärk, så jag hoppas att han kommer somna in någorlunda snabbt när vi kommer hem.

För imorgon ska jag till Medeltidens Värld och se Arn! :D Det är jag, Vickis och Arn som gäller imorgon :D
Ska slänga på mej lite kläder, leta reda på mp3n och börja promenera nu. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela