Ingrid - Mamma till två sessor

Förlåt!

Publicerad 2008-12-29 17:36:07 i Allmänt,

Känner att jag har svikit mina stackars nyfikna läsare och inte skrivit så frekvent de senaste veckorna. Men jag har haft alldeles för mycket att göra! Not.

Julen var riktigt härlig! Det var väl spenderad tid med riktigt sköna människor, och min baby förstås ;) Juldagen var även den väldigt rolig. Hamnade på förfest hos Berro där det dracks och pratades en hel del. Och sjöngs en HEEEL del! Jag höll mej dock undan djävulstyget även kallat Singstar (eller? :P) och njöt av roligt sällskap. Utgången blev tidigare än väntat, och skulle bara in på Viktor's en snabb sväng innan det var dags att kila vidare. Trodde jag. Vi kom ut från Viktor's strax efter 2, och då var det raka vägen hem som gällde. Inte mej emot.. ;)

Sen dess har dagarna flytit ihop och tiden har mest tillbringats i soffan. Ångesten kryper på när jag tänker på att det är nyårsafton på onsdag, och som vanligt har jag ingen plan än så länge. Nån som blir förvånad? Det kanske borde bli ett nyårslöfte, att börja planera mera? Nää, ta dagen som den kommer!

Det har varit ett ganska lugnt år ändå när jag tänker efter. 2 meningar som upprepades flera gånger vid tolvslaget nyår 07/08 var ju att vi kunde vara vilka vi ville och göra vad vi ville. Och det gjorde jag. Jag var som jag ville, och gjorde det som kändes rätt. Och det slutade ju ganska bra! :D Sen var det ju skandaler hit och dit, men ingenting överdrivet. Och jag måste faktiskt säga att jag är nöjd med det här året. Det har faktiskt varit ett lugnt, men bra år!

Om det inte blir fler inlägg innan årsskiftet så passar jag på redan nu att önska alla ett riktigt gott nytt år!
Och du, ge inga nyårslöften som ni inte kan hålla.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela