Ingrid - Mamma till två sessor

Sunshine!

Publicerad 2008-05-29 00:25:54 i Allmänt,

Har sommaren kommit? Kommer solen och värmen hålla i sig? Jag hoppas verkligen det!
Har tillbringat större delen av dagen utomhus idag också, så härligt! Trevlig fika imorse, underbara solvarma jordgubbar på dagen och sen en stund på filten i solen! Helt underbart! Blev även en sväng till Lidköping med Daniel för att storhandla mat. Båda två kände att vi kanske överdrev handlandet en smula när vi packade in våra kassar i bilen. Men nu kan man förhoppningsvis kanske ta tag i sig själv och börja laga mat också ;)

Har faktiskt varit en riktigt skön dag. Och jordgubbarna.. Kan inte släppa dom! Har du köpt jordgubbar än? Jag haffade utanför Ica idag. Suktade efter dom redan igår. Stora, röda och dom såg riktigt saftiga ut! Visade sig att allt detta stämde, och att de även var söta trots att de var så stora och att säsongen precis har börjat. Helt klart värda de 45 kr som jag betalade för en liter! Jag lovar dej, att om du köpte dem och smakade så skulle du också helt klart tycka att de var värda det priset. Jag ska nog köpa en liter till imorgon :)

We've got some ooh wee waa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela