Ingrid - Mamma till två sessor

Första advent.

Publicerad 2008-11-30 14:08:36 i Allmänt,

Det har varit en lugn och mysig helg. Och den avslutas med Första Advent. Än så länge har det inte känts så speciellt idag, vi har lyssnat på lite julmusik och bara tagit det lugnt.
Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen göra mej i ordning. Maria ska sjunga på torget idag, så jag tänkte kila fram och titta på henne. Jag är ett fan av henne, och kommer alltid vara.

Pengarna är slut, så några lussekatter lär det ju förmodligen inte bli idag! Men har jag tur så finns det fortfarande lite julmust kvar när jag kommer hem, och så står det en burk pepparkakor i skåpet. Gillar det! Fast mest längtar jag efter lussekatter. Sinnessjukt gott!

Nej jag får väl ta tag i livet om jag ska lyckas komma nånvart. Slänger in ett litet hej sen :)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-12-01 21:47:17

Vad gullig du är du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela