Ingrid - Mamma till två sessor

Rent och fint!

Publicerad 2008-09-30 10:39:45 i Allmänt,

Igår blev det grovstädning. Dammsög, diskade, dammtorkade med massa rengöringsmedel, gjorde rent toa, allt! 3, nästan 4 timmar tog det!! Sinnessjukt.. Allt förutom att skura dom här jävla golven.. Insåg att jag har ju faktiskt ingen mopp, men jag brukar låna Sofies, och jag orkar INTE gå bort till hennes nya lägenhet för att hämta den, skura, och sen lämna den. Så tyvärr är det fortfarande fläckar på golvet :( Ska försöka styra upp en mopp idag tänkte jag.

Idag har jag väl inga stora planer direkt. Ska ringa min hyresvärd nu och ordna OCR-nummer till hyresavin. Bädda sängen. När Ricardo slutat jobba skulle vi ta en fika, men det är ju inte förrän efter 16 nån gång. Frågan är ju då vad jag ska roa mej med när jag är själv hemma? Baka lite kanske? :D

Nån som ska göra nåt roligt idag?

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-30 13:08:53

Härligt grov städa min lgh i går oxå... fan så drygt de är med badrum...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela