Ingrid - Mamma till två sessor

Färdig-vilad.

Publicerad 2009-04-29 13:48:38 i Allmänt,

Nån mer än jag som känner att nu är hela den äckliga vintern borta? Jag som inte har ont av pollenallergi njuter av att se knoppar och blad brista ut och göra hela omgivningen alldeles grön. Äntligen!

Festen i lördags var oerhört rolig! Skönt att träffa alla och festa ihop :) Kände pressen av att anlända så sent som 21, men det är väl som vanligt också. Började snabbt hinka och humöret var på topp! Alla var hyfsat fulla och glada, precis som man vill ha det. Blev bestämt att jag, Sofie, Anna och Marie skulle åka i första bilen in till Skara, och så skulle resten kommer efter sen. Marie åkte tillbaka till Götene och skulle komma med nästa omgång. Senare på kvällen blev det dock ganska uppenbart att ingen mer tänkte dyka upp, men vi roade oss KUNGLIGT på dansgolvet iallafall :D Egentligen borde jag insett hur det skulle gå, men humöret var ju så bra det kunde bli. Hade riktigt roligt hela kvällen och vi dansade och skrattade. Har korta flashar från Maskinen, har för mej att de var riktigt bra. Men efter det blir det suddigt. Jag är en av dem som hatar att folk blir för fulla och man måste ta hand om dem, men i lördags var jag en av de fullare. Tyvärr blev det lite för mycket, och dagen efter mådde jag som jag förtjänade. Men roligt hade vi!

Sen dess har jag bara tagit igen mej. Har inte blivit många knop gjorda, och jag har trivts alldeles utmärkt på soffan hemma. Idag vågade jag mej faktiskt ut. Har käkat glass i gott sällskap och chillat i solen. På min plats mellan Chino och Ricardo insåg jag att jag borde fan skämmas. Jag har de rätta pigmenten för att kunna bli riktigt brun, men när vi kollade in mina underarmar insåg vi att jag nästan har genomskinlig hud. Måste ta tag i detta! Går absolut inte för sig att vara kritvit.. Jag borde skämmas.

Ikväll verkar det bli CL och öl (för grabbarnas del) i 28an. Har väl inte så mycket annat för mej så jag lär väl glida in där och våldgästa dem. Är lite rädd dock. Det ska man alltid vara när Man United spelar match och den kollas på i 28an.. Det brukar höras hela vägen bort till mej vad som händer i matchen! Hahaha..
Ska lägga upp de sista bilderna på facebook nu från i lördags, går ju inte alltför fort direkt. Så är du nyfiken på hur kul vi hade så kan du ju kika där, annars så får du ett litet smakprov här :)



Jag och Sofie värmer upp inför utgång ;)

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-04-29 14:20:35

Tack ja jag blev riktgt nöjd faktiskt:D vad snygg du var i lördags gillar klänningen:) häder på valborg nu då? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela