Ingrid - Mamma till två sessor

Lördag!

Publicerad 2009-04-25 10:46:07 i Allmänt,

Helt underbart väder. Trots att klockan inte ens är 11 än så är det riktigt varmt ute redan. Solen skiner, inte ett moln och skön temperatur. Kommer nog bli en härlig dag!

Måste berätta om min otur igår. I brist på annat att göra medans jag väntade på Aida så bestämde jag mej för att lämna in en Lången. För första gången skulle jag tippa helt själv! Stod där en liten stund och läste under tiden som jag fyllde i lappen. Till viss del så följde jag råden på tavlan, men en del kändes bara inte helt rätt liksom. Så där gjorde jag lite egna val. Till slut blev det iallafall 10 tippade matcher för 10 kr. Med spänning följde jag matcherna på text-tv på kvällen. Och om det inte vore för DIF så skulle jag vunnit. Det var den ENDA matchen jag åkte på. Det gjorde inte mej alltför lycklig ska jag säga er.. Jag var riktigt stolt över min prestation! Första gången, och jag fick iaf 9 rätt. Jag har den rätta känslan.
Senare på kvällen blev det en sväng ner till Virre och satt och pratade en stund med henne och Elenor, trevligt!

Så var det äntligen lördag. Gick upp 7 för att börja tvätta, den sved.. Ska tvätta klart, ta en powernap och sen blir det dags att försöka göra sig lite snygg iallafall. Ska på 30+21-årsfest ikväll. Ska bli riktigt roligt att träffa alla brudarna igen och parta! Men som vanligt när det är dags att festa så blir jag lite nervös. Jag vet inte varför, men det blir alltid så när jag vet att jag ska dricka ochj gå ut. Börjar faktiskt tvivla på att mina nerver är som de ska...
Men jag ser verkligen fram emot det iallafall! Och förhoppningsvis så kommer även Anna hit från Trollhättan och gör oss sällskap! Roligt för henne att träffa lite nytt folk :) Ska bli så roligt!

Nu ska jag gå klart mina ärenden och njuta. Sen sätter vi igång! ;)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-04-25 16:20:21

Men gumman då :) Det är klart att hon känner igen dig :D Du får allt ta och komma o häklsa på lite oftare :D Köss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela