Ingrid - Mamma till två sessor

Måndag med massor att göra!

Publicerad 2009-08-31 13:19:58 i Allmänt,

En del planerar och får allt att gå ihop. Jag är inte en av dem.

Precis landat på biblioteket och lämnat tillbaka lite böcker efter jobbet. När jag traskade in genom dörren till jobbet kl 5,50 imorse var jag inte pigg. Alls. Trots att jag sett Konungens Återkomst hundra miljoner gången så var jag ändå tvungen att se klart den igår. Och den var slut strax efter 1. Sen skulle jag ta en cigg, dricka lite vatten och allt det andra. Jag var inte jättenöjd när klockan ringde imorse..
Men det har flytit på fint. Det blir en helt annan sak att stå i kassan och träffa massa folk än att hasa runt på en industri och titta på ost hela dagarna. Tiden gick fort idag, och nu är jag redan klar.

Men sysslorna är inte slut där. Nu ska jag gå förbi Sofia och lämna ett par jeans, sen ska jag gå till Arla och lämna in tidrapporten så jag kan få nån lön. Måste komma ihåg att lämna en adressändring där också så jag kan få se min fina lönepec när den kommer :) Sen ska jag hem och fortsätta packa och ställa i ordning allting så det är redo att köras imorgon. Som tur är så är det faktiskt inte så mycket saker den här gången. Dessutom så har jag rensat ut flera kassar med skor, kläder och lakan som ska skänkas till Second Hand. Så förhoppningsvis kommer det gå snabbt och smidigt imorgon, och sen är det bara städning på onsdag och besiktning på torsdag. Sen är det bye bye Parkgatan!

 

Nån som gjorde nåt kul i helgen? Jag orkade aldrig släpa mej iväg till Gröna Villan, vilket jag ångrade djupt när jag träffade några av grabbarna på Ica på lördagen. Tydligen hade det varit riktigt kul och massa folk. Men då låg Ingrid i sin säng och kollade på tv istället. På lördagen hade jag ju funderat på att dra och kolla på Henok Achido, men jag kände verkligen inte för det. Istället blev det tacos och fotboll innan jag totaldäckade.

 

Nu är det dags att dra om något ska bli gjort. Vi hörs i veckan, när jag har flyttat :)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-08-31 16:44:08

Mjoo men här verkar det inte ens funka att säga till människan då är det tragiskt :D

FLytt snart eller? Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-09-01 16:54:33

lycka till med flytten:) dom är fruktansvärt petiga bara så du vet :S vi fick göra om våran städning men nu är den borta skönt:) jo Ingrid han är så söt hihi allt bra med dej puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela