Ingrid - Mamma till två sessor

Nyårsaftons-morgon.

Publicerad 2009-12-31 10:32:03 i Allmänt,

En sjukt effektiv morgon! Jag har redan ätit frukost, vart nere i stan och handlat och diskat undan här hemma :) Och kolla klockan! 10,30 yao :D Nu tar jag mej en välförtjänt paus innan det är dags att börja städa och förbereda middagen. Trots att det är förmiddag så kan man ändå förbereda det som går, så blir det inte så mycket att tänka på senare. Då är det bara att slappna av, och det gillar jag som fan!

Är du stressad inför kvällen? Var inte det, CHILLA faaan! ;)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-31 10:49:22

Fan, vad duktig du har vart! Vi gick upp klockan tio och ska alldeles strax beger oss neråt Zoo.

Känner mig inte alls stressad inför kvällen, kanske det sköna med att folk inte vill komma :P

Postat av: sjubarnsmamma

Publicerad 2009-12-31 11:40:21

Jag har en ny tävling i min blogg där man kan vinna ett presentkort från Cool Stuff av ett värde på 150 kr. Vill du vara med o tävla så går du in på länken här undertill.

Ha en bra dag!



http://www.sjubarnsmamma.com/2009/12/vinn-presentkort-varde-150-kr.html

Postat av: aleeekz

Publicerad 2009-12-31 12:09:34

jag är inte alls stressad inför kvällen :P ska jobba hela natten så :P.

hur ska du fira nyår?

kram :)

Postat av: vesna.blogg.se

Publicerad 2010-01-09 14:32:10

härligt att du e med=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela