Ingrid - Mamma till två sessor

En snabbis!

Publicerad 2009-02-17 18:57:31 i Allmänt,

Idag blev det jobb på skolan ett par timmar innan det var dags för färd mot Skara och arbetsförmedlingen. Allt flöt på bra faktiskt! Var väl nära på att somna på mötet ett par gånger, men det hör till ;)

Pratade med vaktmästaren idag, han ska komma för att se över tapeterna en gång till nu i veckan. Jag hoppas verkligen de går med på att betala tapeterna! Kollade på Colorama idag ungefär hur mycket det skulle kosta. Bara vardagsrummet kunde jag räkna med 1200, på bara tapeterna. Sen vill jag ju ha nya i köket också, och så måste jag ju få upp dem! Men det löser sig på nåt sätt, hjälp går säkert att ordna.. ;) Jag har stora planer för vårt hem nu, och det kommer bli så fint så!

Måste kila nu, men jag säger hej imorgon igen =)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-02-17 19:06:25

haha glömde, men det har vart kul att se Ingird i panik. Så skulle jag hoppat i och räddat dig och sedan leva med njutning av att veta att jag räddad ditt liv :D

Postat av: Victoria

Publicerad 2009-02-17 19:41:24

Jag hjälper dig me tapeterna om du bjuder på öl ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela