Ingrid - Mamma till två sessor

This is the beginning.

Publicerad 2009-02-18 20:47:24 i Allmänt,

Livet känns bra nu! Stora planer för lägenheten (hur nu dom kommer gå :P), har hittat ett jobb som det kanske finns chans att jag kan få, och fjärilarna i magen gör sig påminda varje dag. Kan det bli så mycket bättre?

Nu är jag hemma hos Proppan med Aida och Anna, och givetvis den lilla Engla-pärlan. Skönt att få leka med dom lite känner jag! Har bara legat hemma hela dagen, och börjat läsa i en ny bok jag lånat på biblioteket. Den verkar riktigt bra faktiskt, den första fantasyboken jag läser på länge. Har även ställt mej i kö på en annan bok, kommer inte ihåg nu vad den heter bara. Men har ni läst om den nya vampyrfilmen, Twilight? Det är dom böckerna jag ska börja läsa, så fort jag fått den som jag står i kö på, för det är första boken. Kan ju vara bra att börja med den =)

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket, bara varit hemma och myst och lekt. Att ha honom hemma är helt underbart! Igår var en riktig cp-kväll, jag skrattade så tårarna spruta ur ögonen. Såg förmodligen ut som Sailormoon när hon lipar :P Men sjukt kul var det iallafall!

Jag älskar mitt liv just nu.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-02-19 10:56:39

ska du flytta eller planer för denna lägenheten?:) hehe vi får se om det är ett bra kö hoppas det för sköna ser de ut :D allt bra med dej?

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela