Ingrid - Mamma till två sessor

På äventyr!

Publicerad 2009-01-31 22:12:56 i Allmänt,

Igår hanns det inte med att skriva nåt inlägg. Först jobbade jag på morgonen fram till lunch på skolan, och sen skyndade jag mej hem för att boka biljett och packa. Resan bar av till Stockholm! Hann ju tyvärr inte ta tåget så det fick bli buss. 5 timmar från Götene till Stockholm, fy fan säger jag bara. Som tur var så satt jag ensam större delen av resan, sov nån timme dessutom. Men fram kom jag!

Riktigt skönt att komma bort lite faktiskt, man måste se andra saker än Götene ibland. Jag behöver det här. Det blir som en liten minisemester. Komma bort från allting som har varit det senaste, bara koppla bort alla bekymmer för ett tag, och bara slappna av. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna än, men det är också skönt. Ta dagen som den kommer. Som känt sen innan så har jag ju inget överflöd med pengar heller, men jag är nöjd ändå. Huvudsaken är att jag är här. =)

Känner att röksuget har tagit över, jag har bitit sönder halva läppen och insidan av ena kinden. Men vågar jag gå ner och röka? Dom andra sover, och jag vill inte gå själv.. Är dessutom riktigt törstig, men allt är så helvetes dyrt. Kan ju inte direkt kasta pengar omkring sig. Igår köpte jag ett paket o.b i lobbyn, 45 riksdaler fick jag vänligen hosta upp för dessa. Inte gratis att vara kvinna!

Nej, jag ska ta tag i livet. Eller skorna och jackan rättare sagt. Jag ska våga mej ut och röka själv. Wish me luck! Slänger in nånting senare. Pusshej =)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-02-03 07:06:57

Du är utmanad ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela