Ingrid - Mamma till två sessor

Redan torsdag.

Publicerad 2009-01-29 11:14:13 i Allmänt,

Det blev en jävla massa fikande och kaffe igår, men inget städande. Så blir det ibland. Tar igen det idag.. Ska tvätta och sånt jobbigt också! Och sen kommer Erik förbi en sväng på eftermiddagen, trevligt!
Min dagliga plan för tillfället är först Ica nu för att köpa med mej cigg till Ami, sen hem och äta frukost. Efter frukosten är det sysslor som gäller! Tvätta, städa, dammsuga, hela skiten. Sen kommer lillebror, och då ska vi käka stekt ris med kyckling och sånt som jag ska fixa sen. När sysslor och tvätt är klart är det bara att ringa runt och kolla vart vi ska kolla på Sveriges värsta bilförare ikväll klockan 20 på Tv4. :P

Jag hoppas att allt går som det ska idag, för då kommer imorgon vara en väldigt bra dag! Jag har längtat efter den här dagen i vad som känns som en evighet nu. Jag vill! Visserligen kan det inte vara julafton varje dag, men imorgon kanske det blir det.. ;) Jag vet iallafall vad jag önskar mej!

Jag har kommit på ett nytt sommarjobb som jag vill söka; Cykel-brevbärare! Det verkar hur chill som helst. Sortera lite post och cykla runt och dela ut den. Kan väl inte vara så svårt? Men av nån anledning avlider alla av skratt när jag berättar det. Va fan då för? Jag KAN cykla, och jag skulle ORKA hålla i styret med all post. Lägg av.. Have some fuckin' faith in me! Hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela