Ingrid - Mamma till två sessor

Ord som värmer.

Publicerad 2009-03-31 14:48:40 i Allmänt,

Orkar inte skriva om hur den senaste veckan har varit. Finns faktiskt inte så mycket att skriva om heller för den delen.
Det enda som skiljer sig från vardagen var en snabb utgång till Olins i lördags. Slutade med brandlarm och en timmes kyla ute i natten. Efter det blev det ett par timmars sömn på ett madrasserat golv tillsammans. Ett gott skratt fick jag när jag vaknade iallafall. Resten sov, och det var armar överallt. Haha härligt!

Har inte skrivit nånting på en vecka. Har helt enkelt inte haft lust. Jag har haft fullt upp med att göra läxor till arbetsförmedlingen, läsa böcker och reda ut min ekonomiska situation.
Men nu när jag väl loggar in så ser jag att jag fått en kommentar från min vän Dennis. Det var länge sen vi hördes av nu, men på nåt sätt hade han hittat till min lilla blogg. Du ska veta att det där kortet är gjort med omsorg! Hahaha.. Tack för dina fina ord. Men som jag sagt innan, what goes around comes around. Jag ställer alltid upp för mina vänner. Du har ställt upp många gånger, och givetvis finns jag där tillbaka =)

Sitter just nu och väntar på att åka in till Skara.
Ska in till arbetsförmedlingen och redovisa alla mina läxor. Varför? Känns som att vara tillbaka i skolan. Utan roliga klasskompisar och gratis lunch. Vad finns det kvar då? Krävande lärare och jobbiga läxor.. Snart får nån av grabbarna köra in mej till stan, så jag får det gjort. Sen får jag skjuts hem, och förmodligen en massa tvätt med mej på köpet! Men vad gör man inte för sina vänner? Tvätta lite är ju ingen stor grej, och jag har ju faktiskt inte så mycket annat för mej.

Funderar fortfarande på en hobby. Nu funderar jag faktiskt på att unna mej nöjet att köpa lite fjädrar, råna skogen på lite ris och göra lite påskpynt. Skulle vara roligt att fixa lite utanför dörren eller nånting, bara så man får lite känsla =) Men när jag kommer hem ska det nog bakas också. En kladdkaka kanske? Eller muffins? Vad tycker ni? Och sysslor också. Död åt dammet!

What you feel is what you are, what you are is beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela