Ingrid - Mamma till två sessor

Chili-cheesedoodles & mjölk.

Publicerad 2009-05-12 22:28:57 i Allmänt,

Jag upptäckte nu att det redan blivit mörkt ute.. Vart tog tiden vägen?

Det var länge sen jag tillbringade såhär lång tid vid en dator. Tiden flyger iväg när man har internet :) Trots att jag faktiskt inte gjort så mycket så har det ändå gått flera timmar sen jag satte mej här. Har kollat runt lite på nätet, bloggat och hängt på facebook. Jag har nog gjort alla test som finns där snart tror jag! Haha.. Egentligen hade jag tänkt fortsätta läsa i min bok som jag lånat på biblioteket. Den verkar riktigt bra än så länge. Men nu fastnade jag framför datorn, och lär ju sitta här tills det är dags att lämna tillbaka den imorgon :)

Provade de där nya chilicheese-doodles. De var ingen direkt höjdare faktiskt. Ostbågar är ju inte jättegoda i vanliga fall, men de här var faktiskt inte såå mycket bättre. Hällde upp några i en skål igår kväll för att de skulle bli sega och goda tills ikväll, men det blev de inte. De är fortfarande krispiga. Dålig stil! Jag gillar dem bättre när de är sega..


Dags för en cigarett och ett glas mjölk :)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-05-13 09:45:20

:D :D Ja jag ska fantisera ihop någon snygg grön design.



cigarett och mjölk det lät inte så gott, :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela