Ingrid - Mamma till två sessor

Good morning sunshine.

Publicerad 2009-05-13 10:41:45 i Allmänt,

Vaknade av att det var ljust i hela lägenheten. Solen! Ser ut att blåsa lite grann dock.. Får väl se när jag vågar mej ut för att känna på vädret.. :)

Har sovit riktigt oroligt inatt.  Jag har drömt helt skumt. Ibland undrar man varifrån allting kommer? Jag har hört att drömmarna tar sin början i det undermedvetna. Är det så? Isåfall är jag lite rädd för vad som rör sig i min skalle.. Osammanhängande, märkliga drömmar. Undrar vad en drömtydare skulle ha att säga om mina drömmar? Jag skulle nog inte vilja veta! Hahaha.. Visst, det är inte alltid dåliga drömmar. Ibland vaknar man med ett lyckligt leende och önskar att drömmen verkligen var sann. Och så är det ju oftast. Men som idag vaknade jag och bara kände mej hopplös. Det går säkert över längre fram på dagen :)

Har gett kissen lite mat och placerat mej i soffan. Min absoluta favoritserie har ju precis börjat; Våra Bästa År :) Jag kan hålla med om att den är lite seg, handlingarna sniglar sig fram och det kan ta flera veckor innan nånting egentligen händer. Men på nåt sätt så är jag ändå fast i den. När jag börjar prata om serien himlar alla med ögonen åt mej och ger mej nån kommentar om hur "bra" serien är, och jag skrattar bara för jag vet att de egentligen har rätt :) Men ändå måste jag kolla varje dag. Känner lite oro inför sommaren då jag bara kommer att kunna kolla varannan vecka. Fast det ska nog gå bra!

Ska kolla klart på Våra Bästa År innan det är dags för frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela