Ingrid - Mamma till två sessor

En överraskning utanför dörren.

Publicerad 2009-11-30 11:55:47 i Allmänt,

Jag blev så glad! Öppnade dörren och skulle gå ner till källaren när jag såg ett litet brunt paket utanför. Jag log och kände den där pirriga glädjen som barn gör när de får syn på paket haha.. Det var mitt efterlängtade adventspaket som jag vann förra veckan! Jag har redan provat både teet och pepparkaks-karamellerna. Och båda var väldigt goda! Tack så mycket Nadja och Aromia för den härliga paketet! :)

Och nu är ljusstaken och stjärnorna uppe! Har sprungit upp och ner till källaren och bytt små lampor mellan två ljusstakar för att den jag ville ha mest skulle funka. Så himla fint så! Nu är det bara stjärnan i sovrummet kvar, men den tar jag ikväll. För alldeles strax ska jag iväg till jobbet :) Inget vidare roligt väder ute heller, regnar och är äckligt. Så jag lär ju få ta med mej lite smink till jobbet så jag kan reparera skadorna haha.. Riktigt trist med regn, men jag kommer ihåg vad min underbara farmor brukade säga när jag var liten. Och jag hoppas innerligt att det stämmer:

"Om Anders slaskar, julen braskar."

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-30 14:24:41

Det talesättet kör vi också med! :)

Alltid lätt att hålla reda på Anders-dagen! :D

Nu mår jag bättre iaf!

Hoppas du får det bra på jobbet!

Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-11-30 17:51:43

Vad kul att du vunnit tävlingar vill med:D jag har bara läst första twilight ska ta tag i tvåan nu, det suger mer att vilja läsa eragon tvåan hoppas jag får de i julklapp:) har du läst eragon alla? puss

Postat av: I Nadjas kök

Publicerad 2009-12-01 15:43:36

Visst är det gott! Jättekul att paketet kom fram och att du uppskattar den. Hoppas du fick en trevlig advent. Julmysigt verkar du ha fått i alla fall, härligt!



Nadja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela