Ingrid - Mamma till två sessor

Snart snart snart!

Publicerad 2009-11-28 20:35:58 i Allmänt,

Ja men visst vettu. Sitter och dricker lite i väntan på att åka. Ikväll blir det feeest med chicksen, och det ser jag verkligen fram emot! Det var alldeles för länge sen vi sågs, och ännu längre sen vi festade ihop! Jag har aldrig haft tråkigt när jag har festat med dem, så när tillfället finns så får man ju passa på! Tyvärr så kunde jag inte ta mej till Götene för att joina dom för lite för-hinkande. Så istället så sitter jag hemma och chillar. Jag är ju så sjukt långsam i vanliga fall, så det kanske passar ganska bra iallafall. Back in the days när man fortfarande gick lös så dök jag sällan upp på förfesten innan 21 haha. Så jag tar mej tid att ta det lugnt och göra mej i ordning hemma, så möter jag upp dem sen när det är dags för utgång. Det funkar det också! Jag har en flaska gott på kylning, ett glas på bordet och Street Party på The Voice.

Nu är det dags för en tur in i klädkammaren och gnälla lite för mej själv att jag har för lite kläder ;)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-28 23:41:38

Hoppas du får en underbar kväll gumman! Puss!

Postat av: Jyothi

Publicerad 2009-11-29 13:08:26

Hur gick det med klädkammaren? jag tog mig an min klädkammare, det var en massa smott och gott jag hittade :D hade du en bra kväll igår ?=)

du festade också ;)

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-11-29 14:12:32

Hej! Ny tävling i min blogg där du kan vinna världens coolaste telefonen, designad som en hägklackad sko! Var med än gärna med och tävla, ingen blogg behövs.



Länk: http://liddie.blogg.se/2009/november/contest-6.html#comment



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela