Ingrid - Mamma till två sessor

Utvilad och återhämtad.

Publicerad 2009-09-28 10:10:28 i Allmänt,

Vad jag kunde se på gårdagens statistik så var det nog många som var nyfikna på hur lördagen hade varit.. Ledsen att göra er besvikna ;)

Lördagen. Jag jobbade ju som sagt på dagen, och gjorde lite sysslor på eftermiddagen. Men vad hände sen då? Jag drack. Började kvällen hemma, sen blev det promenad ner till stan för ett kärt återseende och lite förfest. Väldigt trevligt måste jag säga! När det var dags att gå ut var jag redan dragen och riktigt trött, skulle jag verkligen gå ut? Det blev så iallafall :) Det var väldigt mycket folk på Olins, och jag hade förhoppningar om att det skulle bli roligt! Men det blev det inte. Det visade sig att det mest var yngre ute, och jag kände faktiskt inte särskilt många. De jag kände var det givetvis roligt att träffa eftersom det var så länge sen! :) Men i brist på skoj så drack jag mer. Och mer. Och sen nån cider till. Ni som känner mej vet hur det går.. Till slut var jag dyngrak till den gränsen när man inte längre bryr sig om vart gränsen går, även fast när jag tänker tillbaka så var jag hyfsat städad. Fick ett mindre utbrott precis när det stängde, men vad ska man säga? Vad det handlade om behöver inte nämnas här, men jag kan ju tillägga att det inte hörde till den allvarliga naturen. Ibland förstoras saker upp, men då bör man tänka sig för hur man väljer att handla i ögonblicket trots att det är något oskyldigt. "Tänk dej in i situationen själv, hur hade du tolkat det?" ALLA inblandade fick höra min åsikt om det, och det var antagligen därför jag släppte det senare. Jag fick säga vad jag ville ha sagt, och förhoppningsvis gick det fram. Hyser inget agg, allt är lugnt, men jag hoppas att det inte händer igen. För övrigt så var kvällen ingen katastrof, men som vanligt så var det heller ingen höjdare. Att man aldrig lär sig, haha..

Söndagen tillbringades under täcket i soffan.
Huvudvärk, illamående och allmänt klen. Väldigt klen. Men som tur var så fanns det inga måsten, så det blev ändå en skön dag. Sov lite, kollade på tvn, åt lite grann och sov lite till. Bara allmänt mysig dag. Så mycket mer finns det inte att berätta om igår :) Tyvärr har jag ingen kamera längre, så det kommer inte komma upp några bilder från i lördags. Ni får klara er ändå :)

Nu är det snart dags för Våra Bästa År.. :)

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2009-09-28 16:48:38

:) Tack vad söt du är gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela