Ingrid - Mamma till två sessor

Valborgsmässoafton

Publicerad 2010-04-30 19:27:10 i Allmänt,

Ja men det är ju självaste Valborgsmässoafton idag! En dag som många ungdomar, och en hel del vuxna, super skallen av sig. Ärligt talat så har väl inte jag heller varit sen på saken åren igenom, men i år blir det väldigt lugnt. Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen och tänkte snart göra lite mat. Det gick faktiskt väldigt bra på jobbet idag, och det var gott om kunder hela dagen. Och under stunderna det var lugnt gick jag omkring och plockade lite så tiden bara flög iväg!

Jag kollade även efter present till min käraste som fyller år nu i helgen. I klädväg hittade jag ingenting intressant, men däremot hittade jag två andra grejer som jag tror att han kommer gilla! Som tur var så lyckades jag gömma dem innan han såg att jag hade med mej nåt hem, så det blir surprise!

Det blir lite kort nu, för jag måste verkligen få i mej nånting att äta. Det får bli nåt snabbt och lätt, för tålamod att laga mat hur länge som helst har jag inte just nu känner jag!

Vad gör ni ikväll när det är Valborg mina kära?

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-01 13:13:11

härligt men en lugnt valborgs, ibland kan det ju vara skönt att vara ta det lungt:)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-01 17:52:29

Var uppe på Planteringen för att se elden. Syrran och R kom hit också för att vi skulle ha det lite mysigt men det blev till stor besvikelse!

Bara en eld, utan kör och tal! Vad är det för skit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela