Ingrid - Mamma till två sessor

Good girl!

Publicerad 2010-02-28 21:21:33 i Allmänt,

Äntligen KLAR! Hämtade sista tvätten för en liten stund sen och hängde upp i badrummet, så nu är 7 timmars tvättande äntligen till ända! Under tiden har jag fixat allt det andra, så nu är verkligen allting klart och det känns sååå skönt! Man känner sig så himla duktig när man är färdig också :) Det blev ingen rolig playlist, tekniskt handikappad som jag är så fattade jag inte varför den ena högtalaren inte funkade när jag körde media player, men varför båda funkade när jag körde vlc. Dessutom så visste jag inte om jag ens kunde göra en playlist med vlc? Därför gav jag ganska mycket fan i det och lyssnade på The Voice webbradio istället, funkade precis lika bra! :)

Men nu över till det stora problemet: kvällsmat. Jag har ingen aning om vad jag ska äta. Hela köket är fullt med mat men jag vet ändå inte vad jag ska göra! Åt precis en skiva limpa med Kalles prickiga på för att stilla den värsta hungern, men jag känner ändå att jag måste ha mat! Men när man är ensam så är det inte särskilt roligt att stå och laga mat, så det måste ju vara nåt snabbt och lätt. Några bra tips kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela