Ingrid - Mamma till två sessor

Utan ork.

Publicerad 2010-02-28 22:20:16 i Allmänt,

Helt slut, idag igen. Jag orkade inte fundera mer över vad jag skulle göra åt mej själv till kvällsmat. Sjukt oinspirerad och för hungrig för att orka bry mej så slängde jag på en gryta vatten med två varmkorvar i. Det får bli kokt korv med bröd till kvällsmat! Men det funkar ju i brist på annat. Får bli en godare middag imorgon istället :)

Vad kollar ni på just nu? För min del är det Inside Man på TV3 som gäller! Har sett den förut och den är faktiskt riktigt bra! Jag älskar Denzel Washington!

Inside man

Amerikanskt kriminaldrama från 2008. Det perfekta bankrånet utvecklas till en dödlig katt och råtta-lek mellan ett kriminellt geni, en målmedveten polis och en power broker med dolda avsikter. Minuterna tickar förbi och situationer blir alltmer spänd - ett felsteg kan betyda katastrof för en av dem.

I rollerna: Denzel Washington, Clive Owen, Jodie Foster, Christopher Plummer, Willem Dafoe. Regi: Spike Lee.

Bild och text från tv.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela