Ingrid - Mamma till två sessor

Ketchup på mackan

Publicerad 2010-01-29 23:27:55 i Allmänt,

Åhhh jag har så tråkigt! Och jag är fortfarande hungrig.. Men vid det här laget så har jag insett att jag kommer inte få nåt sällskap idag. Det blir inget käka pizza eller donken för min del. Så det är lika bra att släppa det. Jag får helt enkelt göra i ordning nåt att äta istället! Tänkte bromsa den värsta hungern så länge med en smörgås. Jag äter alltid min skinksmörgås med senap på, även om det bara är vanlig rökt skinka. Så mitt uppe i andra tankar råkade jag hälla på ketchup istället för senap på tekakan! Okej, så illa var det ju faktiskt inte egentligen. Men lite skumt smakade det allt haha.

Imorgon däremot är det förmodligen fullt upp! Jag har fått flera förslag från andra som vill ses, men vi får se då. Eventuellt blir det storhandla överst på listan, men om det inte blir så finns det iallafall annat att göra :) Egentligen gör det ingenting att jag inte hittade nåt sällskap ikväll heller, nu när jag tänker efter. Jag är jättetrött! Slö-tittar lite på tvn, men fattar ingenting direkt. Orkar egentligen inte göra i ordning mat heller, men det är jag nog illa tvungen att göra. Glömde äta frukost och åt en köttbullemacka på fiket innan jobbet. Och tekakan nu. Det är allt jag har stoppat i magen idag. Då kanske ni förstår varför jag är så hungrig och grinig? :) Får nog bli nåt litet och sen ska jag fortsätta titta på tv.



Bild från Google

Hannibal

Amerikansk kriminalthriller från 2001. Efter att ha rymt från mentalsjukhuset gömmer sig dr Lecter i Florens i Italien. Hemma i USA är ett av hans offer, Mason Verger, ute efter hämnd. Vanställd och beroende av livsuppehållande medel, planerar han att locka Lecter från sitt gömställe genom att använda det enda Lecter verkligen bryr sig om: Clarice Starling.

I rollerna: Anthony Hopkins, Julianne Moore, Giancarlo Giannini, Gary Oldman, Ray Liotta. Regi: Ridley Scott.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-30 02:52:35

Lite tråkigt att jag hade andra planer för kvällen annars hade jag givetsvis följt med dig :) men vi får ta det en annan dag, en mysig lunch/middag/kvällsmat, kanske på söndag eller nästa vecka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela