Ingrid - Mamma till två sessor

Ja men hej!

Publicerad 2010-06-28 09:22:49 i Allmänt,

Ny vecka, igen. Sitter och väntar på posten samtidigt som jag funderar på om jag verkligen orkar gå till Jysk nu och lämna tillbaka korgarna eller om jag ska ta det sen? Jag är såå lat när jag är ledig! Sitter även och hoppas att solen ska sluta vara så blyg och komma fram snart, det skulle jag gilla!

Får väl försöka få i mej lite frukost snart också. Jag hade ju kommit in i det där med att äta frukost varje dag, men helt plötsligt gick det åt helvete och nu blir det sällan frukost. Tidigast efter 2-3 timmar har jag ätit. Så därför köpte jag nu min favorityoghurt för att försöka få i mej nånting på morgonen. Det är ju så lätt, hoppas jag, eftersom det är flytande. Och så god! :)



Kommentarer

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2010-06-28 09:35:24

Yff, ja, det är hans fel. Och han är på jobbet nu medan jag får ta hand om barn och hem. Urk.

Postat av: bitterfittan

Publicerad 2010-06-28 11:53:56

allt är bara bra tack (: själv snygging?

Postat av: Boosse

Publicerad 2010-06-28 12:14:06

Jasså, vart i skara bor du?

Postat av: Annika

Publicerad 2010-06-28 13:53:56

Yoggi är så himla gott och somrigt!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-28 23:50:09

Kikade förresten efter dig idag på jobbet. Men ingen Ingrid där :(

Vi har tänkt om lite nu, behövde sjunka in kände vi och vi har bestämt oss för att inte gå vidare med huset. Det kan ju som sagt bli alldeles för mycket med fukten. Men däremot pratar vi om Mandolinen istället så länge. Blir ju som här fast i Götene med ett fristående hus istället + ett rum extra. Då kan vi bo där ett tag och spara pengar till ett riktigt hus men då kommer vi iaf till Götene! :)

Ska prata med banken i morgon tänkte jag och sen kanske ringa de som bodde här innan och se om de vill köpa det igen, de letar nämligen radhus här igen :P



Vad tycker damen om det?

Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Publicerad 2010-06-29 15:58:03

skulle uppskatta grymt mycket om du kunde gå in på min blogg och nämna ett ämne, eller ord eller vad som helst som man kan bygga ett inlägg på :)

annars måste bloggen tyvärr läggas ner i brist på info

Postat av: Kashaya

Publicerad 2010-06-30 00:00:49

En vinnare av klockan från MILQ.se är nu utsedd, titta in och se om det blev du.=)

Postat av: Boosse

Publicerad 2010-07-02 20:25:08

Du får kolla på filmen och berätta vad du tyckte om den sen ! och just den scenen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela