Ingrid - Mamma till två sessor

Award

Publicerad 2010-03-13 09:15:09 i Allmänt,

http://4.bp.blogspot.com/_e4ca7EI_frE/S5pf6bimlBI/AAAAAAAADa0/NZm5MF65jxo/s400/kreativ_blogger_reward_78023446_78051114.jpg

Jag har fått en award från Liicee

Denna Blogaward funkar så här:

A: Kopiera Awarden .
B: Länka till personen som gett dig awarden
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till
E: Länka till deras Bloggar
F: Lägg en komentar i deras blogg att du gett den denna award.


7 intressanta (?) fakta om mej

1.
Myror och insekter är min största fobi. Jag får panik så fort jag ser myror..
2. Jag är halvblind. När jag gjorde den obligatoriska synundersökningen hos skolsyster i 9an såg jag den tredje översta raden, om jag kisade. Och det är 7-8 år sen, så ni kan ju tänka er hur bra jag ser nu..
3. Jag kan vicka på enbart stortån, utan att röra de andra. Det ni!
4. Jag är sinnessjukt långsint. Gör du mej förbannad ser du inte röken av mej på väldigt länge, oavsett vem det är. En gång pratade jag inte med min egen mor på 2 månader. Så illa är det!
5. Jag kan inte gå i högklackat! Därför ser ni mej aldrig i nåt annat än kilklackar ;)
6. Jag är väldigt kräsen, när det gäller allt. Men mat är värst! När jag köper färdig pyttipanna och steker den står jag och pillar ur löken ur stekpannan för jag tycker det är så äckligt..
7. Det här har tagit mej en evighet att skriva, för det mest intressanta om mej hamnar utanför bloggen.. ;)

Jag ger nu varsin award till:

Maria

Lina

Millah

Veronica

Sofie

Ida

Emma-Lou

Kommentarer

Postat av: LiiCee ❦

Publicerad 2010-03-13 10:27:14

hehe he jag va också sån att jag skulle pilla bort löken ur pyttipannan innan jag blev gravid..! Tog hur lång tid som helst men jag kunde verkligen inte få i mej löken!

Fast numer verkar det som om jag kan stoppa i mej vadsomhelst : p

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-03-13 10:44:49

Tack vännen:)



ja vist är de snygga vill med ha ett par sånna hihi:P

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-13 10:49:11

Haha..du tror väl inte på allvar att jag tänker göra den där? ;) :D gullig du skrev iaf..nu vet jag liiiiiite mer om dig. :D ha en bra dag sötnos!

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2010-03-13 11:58:47

Haha, sån här info är alltid så skoj att läsa! Jag kan inte heller gå i högklackat och så är jag förbannat långsint också "never forget". TACK förresten söta du :-) Ang. hysteriska galna färgkåta föräldrar, så gillar inte jag heller rosa faktiskt. Min mor klädde mig enbart i rosa som liten, vilket blev too much! MEN, jag försöker att få bort det, så jag köper något med rosa.........IBLAND (kanske vart femte år hahahaha)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-14 19:30:11

Jag har redan gjort den. Det var den jag skickade till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela