Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagskvällen

Publicerad 2010-11-29 21:56:04 i Allmänt,

Nu går ögonen snart i kors på mej! Men jag vill ju faktiskt inte missa El Clásico (Barcelona-Real Madrid). Jag har varit lite distraherad en stund nu för jag har fått och skickat mejl och fixat med det! Har även tagit en dusch och smörjt in mej ordentligt efteråt! Det är något som jag måste bli bättre på för jag är alldeles för slarvig med det. Jag har ju tiden till det liksom :)

Men annars händer inte mycket mer ikväll! Lina har varit här idag. Vi har varit på City Gross en sväng, ätit mumsig örtagård och tittat på tvn. Alldeles lagom start på veckan tycker jag! Allt för sen blir det inte ikväll heller för imorgon ska jag jobba extra igen. Innan jobbet ska jag träffa mor och far för en fika och pratstund. Blir nog en bra dag!

Sov gott mina kära :)



Bild i repris! Med handduksturban och utan smink, och väldigt allvarlig hehe..

Kommentarer

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2010-11-29 22:53:16

Väldigt allvarlig, men också väldigt vacker! :-D



SV: Yes, vintern är här med besked - och det märks väl av i kommunaltrafiken ;-)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-30 13:32:27

Hej ! ;)



Hur mår du ? Jag heter Sara och är 14 år.Jag är gravid med tvillingar så följ min blogg gärna.

I min blogg kommer jag skriva mycket om hur det är att vara 14 år gammal och gravid,hur reagrade mina föräldrar,vänner släkt , skolan och hur mitt liv har förändrats . Du kan gärna följa mig med bloglovin



Kram // Sara http://honargravid.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela