Ingrid - Mamma till två sessor

Internet-trubbel

Publicerad 2010-09-30 15:53:19 i Allmänt,

Uppkopplingen kickade igång igen för en stund sen! Varken internet eller hemtelefonen har funkat under nån timme. Igår krånglade det ju också ett par timmar på eftermiddagen. Det är verkligen tragiskt, för så fort internet försvinner så blir jag lite halvtokig. För vad ska jag göra utan internet? Även om jag inte gör nånting egentligen mer än att surfa runt lite så gör jag det ändå alldeles för mycket varje dag. Det är därför jag måste skaffa mej en hobby för såhär ska det ju inte vara... Haha!

Är det bara jag som får panik när internet slutar funka?

Kommentarer

Postat av: Hugomia

Publicerad 2011-03-02 08:44:23

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela