Ingrid - Mamma till två sessor

10 veckor

Publicerad 2011-08-31 09:21:23 i Allmänt,

God morgon godingar!

Hoppas ni har sovit gott? Jag gick upp med lillan för nån timme sen, och sen somnade hon för en kvart sen. Då hade jag varit vaken för länge för att kunna somna om. Efter lite frukost så har jag nu hamnat här för lite kvalitetstid med datorn hihi.. Vi får väl, som vanligt, se hur mycket som hinns med!

Vi hade en himla tur igår med vädret för det var faktiskt uppehåll både till och från BVC. Dessutom så fick vi sällskap av gubbens syster som ändå skulle till Vårdcentralen. Så trevligt så! Och på BVC såg allting bra ut. Z växer på ordentligt och följer sina kurvor jättebra. Det är både roligt och skrämmande att se. Hon växer verkligen fort! Det gäller att ta vara på varje dag. Idag är vår lilla tjejja redan 10 veckor, det är helt galet!

Idag ska det tvättas här! Efter att ha hämtat upp lite kläder från förrådet och handlat nytt till Z i helgen så blev det helt plötsligt överfullt i den där stackars tvättkorgen. Det ligger till och med kläder bredvid! Som ni kan förstå så blev det en del.. Jag kommer aldrig kunna tvätta alltihop idag så jag blir nog tvungen att boka en till tid i veckan. Att tvätta två gånger i veckan är numera standard, det blir ju lite mer av det nu med lillan.

Vad har ni för planer idag? Skola? Jobb?



Allt detta fyndade vi på bytesmarknaden, och det gick på ynka 135:-!

Kommentarer

Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Publicerad 2011-08-31 09:54:13

Ja, den presenten passade mig superbra faktiskt, :). har älskat RHCP sen jag var 13, så det var väldigt uppskattat :).



Vad bra att det gick bra för Zelda =). Tiden går fort, det kan jag verkligen tänka mig! Mycket kläde rni fick köpt för en sån liten peng också :).



Idag ska vi till Jannes föräldrar och plocka svamp och bär xD. Vad ska du göra idag? Kram

Postat av: Jannica

Publicerad 2011-08-31 10:47:27

Åh vad söta!!!! :)::)

Postat av: Kashaya

Publicerad 2011-08-31 12:16:32

Oj vad mycket fint du fick tag på.=)



Sv. Tack.=) Ja vi tyckte det var trevligare med ett litet bröllop.

Postat av: Bitte Kråkbo

Publicerad 2011-08-31 12:22:39

Shit vilka fina fynd

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-31 13:37:39

söta kläder:D

Postat av: Annika

Publicerad 2011-08-31 13:59:07

Oj vilket klipp!

vi jobbar på som vanligt ;)

Postat av: M*

Publicerad 2011-09-01 01:05:48

- 10 veckor? oj vad tiden går fort! men kul att hon växer och mår bra! kram vännen min!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela