Ingrid - Mamma till två sessor

Kommentarer

Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

Publicerad 2011-08-30 18:52:03

tack!



ha en fin kväll! :)

Postat av: M*

Publicerad 2011-08-30 20:22:07

- haha vet heller inte vad som menas med guilty pleasure men det låter som "mycket nöje" eller ja det översätts väl så? haha aja! hoppas du haft en bra dag vännen min! kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-08-30 20:28:27

Vi har väääääldigt olika musiksmak du och jag :P

Svar: När lilla Z är 1½år får du se att det inte finns mycket tid över till tv ;) Man har fullt upp ändå :)

Kram

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Publicerad 2011-08-30 20:32:01

Hej sötnos!



Nu är vinnaren i Ziperall tävlingen dragen. Kika in och se om det blev du! Om inte, var gärna med i mina andra tävlingar :) Kram.



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-ziperallen.html

Postat av: johanna

Publicerad 2011-08-30 23:08:05

Ta hur mycket du vill från erikasgarderob.se för 200 kr! :D Det är jätte enkelt att tävla! :D Lycka till! Kramis!^^

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-08-30 23:54:50

Haha, bra låt i alla fall! =)



sv: hade ingen aning om att man inte får bada efter förlossning. Hur länge måste du vänta då? <3

Postat av: Annika

Publicerad 2011-08-31 19:48:56

Hahahaha jag fattar heller inte vad det är!

Postat av: Simone

Publicerad 2011-09-01 19:49:55

Jag har träffat han på riktigt.Var på diskotek och shakade loss med syrran.sen kom de fram en kille,som sa att en annan kille ville prata med mig.

så ja gick fram,och den killen var megastor.han var ginuwines bodyguard.och han sa att ginuwine ska sjunga en låt om en vacker kvinna och frågade mig om ja vill vara den.ja höll på att svimma,och tackade jag.

sen var de min tur o gå upp och vara på scen.

efter det så fick alla stå i kö och gå in i ett rum och ta kort med han,heheh.de var det roligaste ja vart med,ialla fall då de gäller kändisar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela