Ingrid - Mamma till två sessor

Februaris sista dag

Publicerad 2011-02-28 17:00:27 i Allmänt,

Det är verkligen sista februari idag! Jag hade inte tänkt på det.. Februari sprang förbi, och kanske gör mars likadant? Innan vi vet ordet av är våren här :)

Den senaste timmen har jag haft fullt upp i webb-världen! Hade en hel del kommentarer att svara på och bloggar att besöka. Dessutom så hade jag 160 nya inlägg att läsa när jag loggade in på bloglovin. Spännande! Så går det när man överger internet för en helg haha.. Men det var roligt att läsa ikapp lite också, så att jag har koll på läget!

Men allting kan ju inte vara roligt! Har ägnat en liten stund åt att betala räkningarna också. Det är himla skönt att ha det gjort, men det är bra tråkigt att se hur pengarna försvinner från kontot så lätt! Men som sagt, det är skönt att de är betalda. Då kan man slappna av i en månad till innan det är dags för nästa omgång :)

Vad gör ni för skoj idag?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-28 18:15:49

- blev så jäkla chockad när jag fick se att det var februaris sista dag idag! helt sjukt vad tiden går fort nuförtiden! själv ska man bara kolla på fotboll idag så jag önskar dig en trevlig fortsatt kväll! puss honey!

Postat av: bitte

Publicerad 2011-02-28 18:33:35

Känns kul med mars för då är ju snart våren här=)

Postat av: Annika

Publicerad 2011-02-28 19:58:28

Jag håller på och väljer bilder till den nya designen... helt omöjligt att begränsa sig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela