Ingrid - Mamma till två sessor

Man får vara lite självisk ibland.

Publicerad 2011-06-30 12:36:22 i Allmänt,

Hej på er!

Det här är nog det längsta uppehållet som varit i bloggen på väldigt, väldigt länge! Haha.. Dagarna går så himla fort, och vi har fullt upp med att mysa med vår lilla. Just nu har vi Lina på besök från Stockholm, hon kunde inte hålla sig från att träffa sin brorsdotter ;) Det var hennes sista lediga vecka nu, och om hon inte kommit nu hade hon inte fått träffa Zelda förrän i september. Det går ju inte! Det är jätteroligt att ha henne här! Hon och M skämmer bort mej otroligt mycket haha..

Jag har FORTFARANDE inte varit inne i era bloggar, och tro mej det har jag dåligt samvete över. Men samtidigt så känner jag att om det är nån gång man får lov att vara lite "självisk" och strunta i allt vad blogg heter så är det nu. Den här tiden går så himla fort, och jag vill inte missa en sekund av det! Men vad jag kan se på era kommentarer så verkar ni ha förståelse för det :) Dessutom så gjorde ju sommaren ett litet återtåg nu i veckan så jag hoppas att ni är ute och njuter av solen och värmen medans vi har den här på besök!

Jag lovar och lovar att jag ska bli lite bättre här inne, och jag kommer snart att leverera. Men först måste jag ha lite "semester" :) Vi hörs när vi hörs godingar!



p.s Till er som oroar er över att ni inte ser era kommentarer än i One Piece-tävlingen:
INGEN FARA! Kommentarerna finns där, jag har bara inte varit så aktiv på bloggen att de blivit godkända än :)

Kommentarer

Postat av: Jannica

Publicerad 2011-06-30 13:15:52

Passa på med lillen så mkt som möjligt nu :)

Postat av: Bitte Kråkbo

Publicerad 2011-06-30 14:04:44

ska hon heta Zelda. gu vad gulligt

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-06-30 18:40:53

Åh, vad bra att allt är fint med er. Passa på att njut av att skämmas bort:)Jag skulle ta varenda chans;)Zelda, jättefint namn, personligt och inte vanligt. Vi hörs! Kramar

Postat av: Annika

Publicerad 2011-06-30 21:50:18

Klart att du har rätt att strunta i allt och bara njuta av livet och av det nya tillskottet!

Jag tror att ALLA förstår!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-06-30 22:17:09

Ja, nu ska ha du ha "semester" hjärtat!

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-07-02 02:23:58

- SAKNAR DIG VÄNNEN <3 Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

Publicerad 2011-07-02 13:20:20

Hej! Du var med och tävlade inne hos mig om ett valfritt plagg ifrån Evas Underkläder till ett värde av 300kr. Tävlingen är nu avslutad och gå in här och kolla om just du vann:



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-plagg-ifran-evas-unde.html#comment



Om inte så finns det en annan fin tävling igång just nu :)

Postat av: JoHaNNa

Publicerad 2011-07-02 13:33:04

Eller hur ? Och ännu friskare när dom inte svarar på mitt mail heller :-(

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2011-07-02 14:01:14

Klart att du ska få ta lite bloggledigt när du precis har blivit mamma! :-D



Det gör inget att du inte har besökt bloggen så mycket nu, det är ju förståeligt varför. Jag har också varit dålig på att besöka och kommentera i de bloggar jag läser (bl.a din) och det var mycket pga. jobb och lite saker som hände. Fokuserade på att INTE låta min blogg dö ut, har varit på väg att stänga ned den sedan årsskiftet... Har ju typ aldrig haft en bloggpaus, men det var någon helg häromsistens som jag sket totalt i att blogga. Orkade helt enkelt inte...



Vad händer annars i sommar då? Du måste berätta om förlossningen, vad som hände och så. Det verkar ju som att allt har gått väldigt bra, vilket är skönt att höra.



Näpp, ska packa lite nu och fixa här hemma innan jag drar iväg på kompisfest där jag står för matlagningen :-)



Må så fint och hälsa familjen. Ta hand om er nu i det fina vädret.

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-07-02 14:38:23

Hejsan! :)

Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Publicerad 2011-07-02 15:34:53

jag tror det är superbra att lämna bloggen ibland. man behöver det. Kram på dig <3

Postat av: Lajna

Publicerad 2011-07-02 19:17:55

Vilket gulligt namn! Är ni spelnördar ni oxå? :P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-07-03 09:33:01

CAROLINE: Ja man får verkligen passa på för tiden går så himla fort! Ja, Zelda är ett ganska ovanligt namn och känns personligt. Vi ville att hon skulle få ett lite mer "eget" namn :) Kram på dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela