Ingrid - Mamma till två sessor

Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden

Publicerad 2011-06-08 15:45:00 i Böcker,

Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden

Av Stephenie Meyer

Allt du vill veta om Stephenie Meyers oförglömliga värld!

Ett måste för alla samlare av Twilightsagan!

Twilightsagan är publicerad i nästan 50 länder!

Serien har sålt i mer än 85 miljoner böcker!

Exklusivt nytt material!

Twilightfans i alla åldrar har längtat och väntat på den här boken och nu är den äntligen här!

Nu kommer den omfattande uppslagsboken om Bella, Edward, Jakob och alla de andra från Stephenie Meyers oförglömliga värld i Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas. Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden är med nästan 100 färgbilder, exklusivt nytt material, ingående fakta om karaktärerna, släktträd, kartor, omfångsrika korshänvisningar och mycket mer en efterlängtad och oumbärlig uppslagsbok för alla Twilightläsare



Precis som med de tidigare Twilight-böckerna sträckläste jag i princip den här! För de, som är som mej, och är riktiga Twilight-nördar är den här boken väldigt intressant. Man får veta mer om alla karaktärerna, deras bakgrunder, hur Stephenie började skriva böckerna och så vidare.

Allt eftersom jag läste boken, och när jag kom till delarna med karaktärernas liv och bakgrunder, så blev jag väldigt imponerad. Allting är väldigt uttänkt och känns väldigt verkligt!

Boken fick mej att vilja läsa om hela Twilight-sagan igen, och längta ännu mer efter den kommande filmen!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-06-08 16:21:37

Den måste jag köpa :)

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2011-06-08 17:01:57

Hur mår du idag, har du med vackert väder

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2011-06-08 17:18:51

Förut plöjde jag bok för bok, men efter att Z föddes, kände jag ingen ro till att läsa. Har försökt att komma igång, men tycker att det är så svårt. Jag som älskar att läsa...



Jepp, fick gjort ganska mycket idag, är rätt trött också. Har inte slängt in en tredje maskin nu (eller förra var ju bara kappan förstås) eftersom den från morgonen ännu inte har torkat helt... Men ska nog sätta igång den snart och låta den andra torka till sent ikväll! Då borde den vara torr. Men det har regnat en hel del här idag = fuktigt, så det är nog därför det tar sådan tid för det att torka.

Postat av: theresebjörkman, :)

Publicerad 2011-06-08 17:20:09

svar;



får sommarlov den 17 juni :)



vet du vilket kön det blir?:p

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-06-08 17:58:34

sv; själv gillar jag ju inte att bilda planer. men detta året har jag punkterat upp ord; kaffe, tappa-bort-mormor, nakenbilder, medan födelsedagen och vännerna får vänta tills nästa år eftersom jagi nte vill ha tid för de än :)

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-06-08 18:47:21

- haha tänker på dig varenda gång jag läser/ser något om twilight!

Postat av: SOFIA

Publicerad 2011-06-08 21:12:16

Hoppas du haft en toppen dag fina du! KRAM

Postat av: zandra

Publicerad 2011-06-08 21:42:47

ska nog läsa den =)

Postat av: Kashaya

Publicerad 2011-06-08 22:32:34

Har också spanat på den boken.=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela