Ingrid - Mamma till två sessor

En kissekatt på posten

Publicerad 2011-03-31 15:17:44 i Allmänt,

För ett tag sen så köpte jag på mej ett gäng vykort, alla med kattungar. Min farmor älskar katter, så jag tänkte skicka dem till henne. Inte alla på en gång dock :) Det var ett tag sen jag pratade med henne nu så jag bestämde mej för att skicka ett kort till henne!



Är den inte helt underbart söt? Jag passade på att lägga den på lådan när jag ändå skulle ut, så hon får nog det här kortet imorgon. Sen hon flyttade till ett gruppboende (med egen lägenhet) så brukar hon inte skicka några kort eller brev tillbaka, det gjorde hon förut. Men det är ju för att hon mest hänger med de andra gamla och inte går ut och går sådär direkt längre. Men det gör inget, huvudsaken är ju att hon får mina kort och brev så hon vet att jag inte glömt av henne även om jag inte ringer så ofta.

Brukar du skicka kort och brev på posten? Eller går allt via internet numera?

Kommentarer

Postat av: Jannica

Publicerad 2011-03-31 15:47:15

Sv; Ja jag äter det mesta utom pasta o sånt :D

Postat av: E L I N ☮

Publicerad 2011-03-31 15:59:23

sv; tack (:

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-31 17:16:34

- awh vad söt katt! borde kanske skicka ett vykort till min farmor jag med! haha tack för att du påminde mig :) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela