Ingrid - Mamma till två sessor

Måndag morgon

Publicerad 2011-05-30 09:14:58 i Allmänt,

God morgon på er!

Och så var det måndag och en ny vecka har börjat!
Jag inledde den med att vakna för tidigt, men jag var så hungrig att jag var tvungen att gå upp. Dumma hunger! Jag är fortfarande helt galet trött och kommer förmodligen att lägga mej på soffan en stund ganska snart. Ni har säkert märkt att jag är väldigt trött, mest hela tiden. Det beror nog på att jag inte har så många veckor kvar nu! I lördags var det 3 veckor kvar till BF och det känns verkligen av. Så jag tar det så lugnt som möjligt och vilar en hel del, och då blir det många "jag-är-trött-inlägg" här på bloggen och inte särskilt mycket annat skoj!

Igår kväll var det ju Big Brother och det var vi såklart tvungna att titta på! Tur att jag redan hunnit dricka upp min choklad innan utröstningen.. Jag blev sjukt besviken över att Christian åkte ut!! För ett ögonblick blev jag jätteglad när Gry sa Peters namn, jag ville verkligen ha ut honom! Men nej, då är han också säker för final och fick gå in i samma sköna svit som Martin. I och med att jag inte har så mycket annat att sysselsätta mej med så har Big Brother blivit ett lite för stort intresse för min del, och jag blir tokig på alla dessa Peter-fans! De har klagat på alla andra deltagare att de är så falska och så vidare, men de verkar inte se att mästaren på att manipulera i huset faktiskt är just Peter. Han snackar skit om alla, och erkänner det dessutom på ett "skojigt" sätt, men det är mycket tack vare honom som det är just dessa fyra kvar i finalveckan. Om inte folket kan se att de haft en pakt så är det ju nåt allvarligt fel i hjärnfunktionen! Den enda av de fyra som är kvar som är värd att vinna Big Brother är Simon!

Är det rätt personer som är kvar under finalveckan av Big Brother?



En kopp varm choklad med lite vispad grädde unnade jag mej på söndagskvällen :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-30 10:33:03

- Haha så sjukt! Vaknade också för att jag var hungrig! Haha! Kollar faktiskt inte på Big Brother så jag vet inte om det är rätt personer som är kvar :/ Men jag hoppas Simon vinner för din skull! Kram vännen min!

Postat av: Jannica

Publicerad 2011-05-30 11:06:37

Åh åkte Christian ut :(:(:( Inte hunnit sett programmet ännu. Dumma BB.... Han eller Simon skulle ju vinna tycker jag!!!

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-05-30 11:42:50

Hej hej!



Nu är NIVEA-tävlingen avgjord och vinnaren är publicerad på bloggen. Tack för att du var med och tävlade!

Kika gärna in en ny tävling där du kan vinna solskyddsprodukter från Apoteket:



http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/may/tavla-med-apoteket-bloggse.html



Kram / Malin

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2011-05-30 12:18:05

Jag har inte alls följt BB, så jag har inte den blekaste aning faktiskt...



Gud, bara 3 veckor kvar, vad tiden springer iväg?! Snart så, hoppas att BB-väskan är packad!



Nä, men Ingrid, klart det ska vara rotfrukter i! De är ju mixade så då känns de bara av i bakgrunden jöö! Visste att du skulle kommentera och ha sett det programmet också :-) VBÅ direkt efter, hehe.



Hade en helt OK Mors Dag, inget speciellt så. Men skickade iväg väskor med produkter till min mamma och svärmor som gillades :-)



Postat av: En modells liv

Publicerad 2011-05-30 12:34:42

Oh tack :) Brukar du läsa bloggen ? :)

Postat av: Bitte Kråkbo

Publicerad 2011-05-30 12:58:01

Shit det är ju inte alls långt kvar. Sjukt spännande

Postat av: En modells liv

Publicerad 2011-05-30 13:14:01

hehe okej :D ja bloggen är intressant :D

Postat av: Mirjam

Publicerad 2011-05-30 13:23:30

Ååh vad gott de där såg ut (:

Postat av: Mirjam

Publicerad 2011-05-30 13:56:45

sv: Haha jag med :D

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-30 19:22:24

Kikar in...



Jag håller också på Simon i BB!

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2011-05-30 20:55:31

Hej hopp denna måndag

Så gott

Postat av: Annika

Publicerad 2011-05-30 21:58:08

Du har rätt att vara trött och bara ligga i soffan hela dagarna i de närmsta 3 veckorna!

Postat av: Kashaya

Publicerad 2011-05-30 22:32:24

Gott med varmchoklad med vispgrädde.=)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-31 08:09:32

Jag förstår att du är trött. De där sista veckorna är man som en zombie, man är så tung och så trött. Men det är bra att bara ta det lugnt, man behöver spara upp lite energi till det som kommer. :)

Så spännande att det snart är dags! :D

Kramar

Postat av: Kashaya

Publicerad 2011-05-31 15:02:18

Allt bra denna tisdag? Passa gärna på att delta i mina tävlingar där du kan vinna en väggtext eller ett av fem packet Baby Foot för sommarfina fötter.=)

Postat av: Simone

Publicerad 2011-05-31 18:53:10

Haha, håller med om Peter. Heja norrland! ;)

Postat av: en simpel blogg

Publicerad 2011-06-02 17:15:48

fan vad gott!!! :)

super bra blogg!



va gärna med i dagens blogg!

du har ingenting att förlora ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela