Ingrid - Mamma till två sessor

Onödig fakta

Publicerad 2011-05-29 18:30:00 i Frågor/Listor,

Den här listan hittade jag hos Joanna, och som ni förstår var jag tvungen att låna med den hit :)

Du heter: Ingrid Elin Katarina S. 
Smeknamn: Hmm.. Jag har såna där snygga smeknamn som Angred, Smoking Angred (Trots att jag inte röker längre ;)), Gerd, Ingegärd, ja allt man kan komma på i princip! 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag lyssnar aldrig på den längre, men Walking Away med Craig David tar mej 10 år tillbaka i tiden. 
Beroende av: Facebook! Haha.. 
Vad tror folk om dig? Ja tänk den som visste det? Tror jag klarar mej bäst utan att veta vad andra tycker om mej ;) 
Stämmer det? Ja, i de flesta fallen skulle jag tro det! 



Vad får du oftast komplimanger för? Min stora rumpa ;) Haha! 
Hur imponerar man på dig? Med kort-trick! Det blir jag galet impad på :) 
Brukar du skratta för dig själv? Ja, förmodligen lite för ofta än vad som anses normalt.. Haha! 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Kan du säga till M att ringa till mej :)" - Gubbens brorsson
Var bor du? Skara
Trivs du där? Ja, det gör jag. 
Har du haft sex idag? Nej. 
Hur svarar du i mobilen? Hallå? 
Vem ringde du senast? Mamma, men det var pappa jag pratade med sen istället.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? En massa saker (mamma). 
Antal timmar sömn inatt? Ungefär 9 timmar. 
Sov du ensam? Nej, med min fina gubbe!
Brukar du komma i tid? Det beror på vad jag ska göra. Men jag har faktiskt blivit lite bättre på att passa tider :)



Hur känner du dig nu? Ganska trött och lite småsugen på nånting..
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och nåt färgglatt.
Vad tycker du om fötter? Fötter är äckligt..
Vad saknar du? En miljon på kontot?
Hade du en bra kväll igår? Ja, det hände inte alltför mycket :)
Favorit dryck på morgonen? Oboy eller apelsinjuice med fruktkött är väldigt gott!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Det varierar mellan att somna på soffan vid 21 eller lägga sig efter BB vid 23.



Är du blyg? Det beror på situationen. 
Sysslar du med någon idrott? Haha nej.. Tyvärr! Hade nog kunnat behöva det dock!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Har du spytt offentligt? Jaaa...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Leka med min tillfälliga snopp! 
Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag ♥
Är du bortskämd? Ja, på sätt och vis är jag nog det :)
Vad gör du i morgon? Ligger på soffan, som de flesta dagarna ;) 
Vad är det värsta du vet? Just nu så är det skatornas morgonkonserter på vårt balkongräcke som toppar den listan!



Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, det har jag! 
Vad är det finaste du fått? Jag har fått många fina saker, men min farmors guldhalsband är en av de finaste sakerna! 
En speciell dag du minns? Det finns många speciella dagar :) 
Du samlar på? Minnen :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Nu för tiden lägger jag mej bara och tjurar tills det går över.
När grät du senast? Fredagen den 13 när jag ramlade i trappan för att jag slog mej och blev rädd.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av allting, handla en massa nytt till oss och hemmet, köpa ett radhus och ta ett korkort och eventuelllt köpa nån liten bil. Sen är nog pengarna ganska slut igen hihi..
Vill du gifta dig? Ja, nån dag :)
Vill du ha barn? Haha.. JA, jag har ju en liten älskling snart!
Är du musikalisk? Inte ett dugg!
Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk! Det bästa som finns :) 
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes, det gör de.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja det är klart, vem har inte det?
Biter du på naglarna? Nej inte nu längre. Men det händer väl nån gång ibland :(



Kommentarer

Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Publicerad 2011-05-29 21:45:49

Svar:

Vad mysigt ^^



Jadu..jag har väl mina ljusa stunder ibland ;) haha..

Postat av: Lajna

Publicerad 2011-05-29 22:13:29

Oh, denna snor jag! en sån där bra grej som kan poppa upp i bloggen när jag är iväg på semester och inte kan uppdatera så bra :)

Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Publicerad 2011-05-29 22:33:24

Oh det är inte länge kvar till BF nu för dej!

Är själv grymt bebissjuk :)



Ja nu blir det massa myskvällar, men bara med lilltrollet för pappan jobbar natt hela veckan.

Jag jobbar på en skobutik :)

KRAM

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Publicerad 2011-05-29 23:01:43

kul info :D

sov så gott fina!

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-05-31 01:33:22

- Du är inte den enda som saknar en miljon på kontot ;)! Haha kul lista! PUss min fina vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela