Ingrid - Mamma till två sessor

Sista dagen att tävla om ett presentkort från Babyfiltar.com

Publicerad 2011-10-31 16:45:00 i Allmänt,

Idag är det sista dagen som ni kan tävla om ett presentkort från Babyfiltar.com här i bloggen!

Känner du nån som nyss fått barn eller ska få barn? Eller är det kanske du själv som ska få eller har barn?
Babyfiltar.com har jättefina filtar, men även örngott, mjuka kuddar och fina avgjutningsboxar av olika slag. Med andra ord perfekta doppresenter och julklappar!

Så vad väntar du på? Ta chansen att tävla om ett presentkort att handla lite julklappar för!
Tävlingen hittar du HÄR och du har fram tills klockan 20,00 ikväll på dej!

Glöm inte att läsa tävlingsreglerna noggrant för att få rätt antal lotter!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-31 18:52:19

Spännande, är redan med och tävlar. Håller tummarna, vill någon gång ju vinna efter alla tävlingar =)

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Publicerad 2011-10-31 19:03:58

Ja det är helt sjukt hur fort tiden har gått, hur länge man hängt med i ditt liv =) Och som du säger nog är det trist att man bor så långt ifrån varandra :/ Kram

Postat av: JoHaNNa - Skänk Gärna En Peng Till Min Rosa Bandet Insamling

Publicerad 2011-10-31 20:18:19

haha eller hur ? skratta massor när jag såg dom, och var bara tvungen att fota. haha min chef skratta massor när han såg att jag fotade dom haha

Postat av: Nilma

Publicerad 2011-10-31 20:46:24

SV: Jaså? Sambal oelek använder jag aldrig i mat :S

Postat av: victoria

Publicerad 2011-10-31 20:50:05

Hej!



Nu har jag publicerat vinnarna av en 15minutes facemask från Stockholmsgruppen!



Kika in och kolla om du är en av de lyckliga vinnarna! :)



http://vickelido.blogg.se/2011/october/vinnarna-i-stockholms-cosmetics-tavlingen.html



MVH Victoria

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-10-31 22:47:55

Sv Jo men precis, willvin är super! :) Jag har magnificent och min man har multidad, jag älskar dom ! :)

Postat av: DAGENSBLOG

Publicerad 2011-11-01 02:22:26

hej!

va gärna med och tävla om ett fint halsband som får dig att må bra!



http://dagensblog.blogg.se/2011/october/tavling-halsband.html#comment



ursäkta om detta inte intresserar dig!

HadeGött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela