Ingrid - Mamma till två sessor

Saker på gång

Publicerad 2011-09-29 11:30:31 i Allmänt,

Hallå där ute!

Hoppas att allt är bra med er idag? Här är det riktigt segt och en lätt huvudvärk spökar i skallen. Z hade ingen toppen-natt direkt utan vaknade väldigt ofta, för att sen vilja gå upp vid 7. Puh, det var tungt! Vi somnade tillsammans nån halvtimme på soffan imorse, men jag hade nog snarare behövt ett par timmar! Men det släpper nog under dagen och sen får det bli ännu tidigare i säng än vanligt för min del.

När jag satt och kollade igenom min mejl nu så insåg jag att jag har ju tävlingar som måste skrivas ihop! Det är ett par stycken som jag glömt av att göra, virrpanna som jag är. För som ni vet så bloggar jag ju oftast bara på morgonen, resten som publiceras är skrivna på förhand. Lite trist kanske, men så blir det. Z är vaken mycket mer på eftermiddagen så då tillbringas all tid med henne :) Men underbara som ni är så vet jag att ni har förståelse för detta! Jag ska försöka få ordning på tävlingar så snart som möjligt, så håll utkik!

I eftermiddag får vi besök! Då är det vår kära Vickis som kommer hit för att träffa prinsessan. Hon erkänner åtminstone att hon är mer intresserad av att gosa med henne än att träffa oss, haha! Goding.. Det ska bli skoj iallafall, för nu är det nån månad sen senast.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E - fotograf i sala♥

Publicerad 2011-09-29 13:34:31

- Ah ! jag vet :D

Tycks om nya designen ?

Postat av: Robin

Publicerad 2011-09-29 14:33:01

Usch inte kul med huvudvärk :(

Postat av: M*

Publicerad 2011-09-29 19:14:40

- Haha du är så jävla söt! Fick inte mycket sömn jag heller så ska lägga mig tidigt jag med ;)! Hoppas huvudvärken släpper! Kram fina du!

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-09-29 19:51:53

Jag tycker allt det är trevligt å träffa er me, men ni är inte lika kelvänliga som Zelda :)

Postat av: Jannica

Publicerad 2011-09-30 10:25:29

HAHAHAHA snygg bild!!! Hoppas du får lite sömn :)

Jag ska till Karlstad sen, med en kompis o hämta pappa ikväll :)

Postat av: stylebylinnea

Publicerad 2011-09-30 12:33:18

vilken rolig bild! hahah, kram.

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-01 11:35:01

Hahahaha va underbar du är!

Det är pluggande som gäller här idag... nödvändigt ont!

Postat av: Kashaya

Publicerad 2011-10-03 21:22:32

Inte lätt att hinna med allt med en bebis i huset.=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela