Ingrid - Mamma till två sessor

Lyser med min frånvaro

Publicerad 2012-04-27 21:46:48 i Allmänt,

Heeeeej!

Oroa er inte, JAG LEVER! Jag har bara inte riktigt haft tid och ork att sitta med bloggen :) Men dagarna rullar på som vanligt här hemma hos oss; äta, sova, leka och riva hela stället!

Innan vi fick finbesök av Sofia och Vickan idag så masade jag mej faktiskt ner till frissan. Det var väl på tiden! Som jag nämnt tidigare så var det två år sen mitt senaste bessök, så barret hade växt till sig ordentligt.



Här är mitt hår nytvättat och förhållandevis "utslätat", och som ni kan se så är det ganska långt! Men det är en väldigt, väldigt liten del kvar av allt det. Jag var nämligen SJUKT modig idag! Resultatet får ni se så fort M hjälpt mej ta lite kort... ;)

Ha en fin kväll!

p.s Jag LOVAR att svara på kommentarer och hälsa på hos er! Men jag vet inte när än bara ;)

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-04-28 23:44:16

Åh spännande att se!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-04-29 21:23:49

spännande, vill se resultatet :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-04-30 01:15:37



Men Ingrid lilla, hur sjutton har du kunnat borsta håret? :P

Själv har jag kort hår och klipper mig ofta, men lyckas alltid få en tova bak på skallen när det vuxit nån centimeter.

Fast det är klart, tunna fjun har väl lättare att gnuggas ihop :D

Kram från tanten!



Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-02 09:16:12

Åååå va spännande det kommer att bli att se resultatet!

Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Publicerad 2012-05-05 09:15:48

CAROLINE;



Haha ja det undrar jag med! Det har tagit ordentligt med tid att KAMMA (!) ut det där långa håret, särskilt när jag bara har det i en knut jämt. Men nu är det väck! :) KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela