Ingrid - Mamma till två sessor

31 augusti

Publicerad 2012-08-31 08:02:09 i Allmänt,

God morgon!
 
Av nån anledning så vaknade jag upp idag med känslan av att det här kommer att bli en bra dag. Kan det vara för att det är fredag? Kanske!
 
Om nån timme eller så kommer mina föräldrar hit och hälsar på. Vi tänkte kolla runt i lite affärer,och jag har redan planerat mina inköp; en tavelhylla och en väggklocka till köket. Förhoppningsvis så får jag tag på det också! Bara tanken på lite nytt i hemmet och fixa i ordning lite gör mej på gott humör. Satt och skummade igenom Jysk's hemsida och hittade inte nåt som i närheten skulle kunna funka som en tavelhylla, så jag hoppas innerligt att det finns att få tag på nånstans i den här stan IDAG. För tålamod att fixa det en annan dag har jag icke!
 
Vad som händer senare idag vet jag inte än. Kanske fortsätter jag med grejandet och fejar ur garderober, eller så kanske jag lyckas få till en liten tripp till Dafgårdsbutiken om jag får tag på bil och skjuts. Det återstår att se!
 
Hoppas att ni får en riktigt bra fredag och sista augusti!
 

Kommentarer

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2012-08-31 11:45:18

hoppas det blir en bra dag :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-08-31 17:30:22

hihi... JAAAA !! Jag har verkligen haft jätte tur !
Och det bästa av allt är att nu har jag varsin filt till Viggos lilla kusin och min bästa väns bebis - båda beräknas komma när som helst nu :) LYCKA !!
Ha en toppen helg ! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela