Ingrid - Mamma till två sessor

Fredagen den 13e

Publicerad 2012-01-13 11:45:02 i Allmänt,

Hej hej!

Att det är fredagen den 13e är det nog ingen som har missat, för det lär ju stå i varenda blogg, tweet och facebook-uppdatering idag! Jag är en av de där skrockfulla människorna som är bensäker på att det kommer att hända nånting dåligt idag. Även om det aldrig gör det så är jag ändå inställd på det! Därför blir jag lite orolig när vi ska städa ut julen idag, jag kanske ramlar nerför trappan och slår halvt ihjäl mej? Kan ju hoppas på att jag inte gör det ;)

Är du extra försiktig när det är fredagen den 13e?

Kommentarer

Postat av: Kashaya

Publicerad 2012-01-13 12:10:27

Jag är inte så skrockfull av mig så jag är inte så orolig.

Postat av: Jannica

Publicerad 2012-01-13 12:19:21

Nää jag har sån otur ändå jämt. haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela