Ingrid - Mamma till två sessor

Bounce back

Publicerad 2012-07-31 09:11:20 i Allmänt,

God morgon!
 
Nu är det dags att få lite liv i den här bloggen igen, eller vad säger ni? Jag har varken haft ork, tid eller lust att uppdatera här inne eller sitta vid datorn alls faktiskt. Det har varit full fokus på familj och jobb, och det borde det ju vara också. Men liiiite bättre än såhär ska jag ju kunna åstadkomma!
 
Jag var uppe med tuppen imorse, redan 6,00 studsade jag ur sängen! Satte på kaffe, fixade mackor och sen fortsatte jag med disk, vattna blommor och frös in rester från kylen. Allt detta innan 7! Passade på att äta frukost i lugn och ro till Nyhetsmorgon och sen bäddade jag ner mej i soffan en stund och kollade två avsnitt Criminal Minds, samt ringde och bokade om ett möte. Och kolla vad klockan är! Tänk om man vore såhär effektiv varje morgon!
 
Nu ska jag kladda på ansiktet, byta om och bege mej mot Götene och jobb om en stund. Hoppas att ni får en fin dag!
 

Kommentarer

Postat av: Marran

Publicerad 2012-07-31 09:33:35

Gud vad mycket du hinnit med! Visst är det roligt när man är full av energi och känner att man har ork till att göra sådant som man oftast skjuter undan?

SV:
Tack snälla du! Dock så måste jag erkänna att det jag läser in är ju något jag övar på så det är inte första gången jag läser texten. Jag slipar på detaljer för att det ska låta bättre osv.

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2012-07-31 12:58:39

Härligt att få gjort så mycket så tidigt :)

Postat av: Jannica

Publicerad 2012-07-31 14:47:45

Ha en fin dag vännen, kram!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-31 23:21:59

Jösses vad du hann med mycket på morgon sj vaknad jag kl 8.00 men ja tyckte att det var lite väl tidigt så jag låg kvar till kl 9.00 =)..passa på medan man kan.Jo Kents låtar e riktigt bra låtar,just denna låt "utan dina andetag" jo jag mår bra men sonen fick lite huvudvärk nu i kväll när han skulle sova så han fick en halv alvedon så han kunde få sova i lugn och ro..Jag jobbar lite som inringare i Skövde kommun inom barnomsorgen så jag hoppas på mycket jobb nu i höst.Samt att de skall ju anställa vikarier så man kan ha tur att få ett schema hoppas på detta i allafall..samt så samlar jag in kvitton på Lidl också men det e ju bara en gång i månaden så jag tjänar ju inte massor på detta men det e liten liten slant iallafall..går ju in i fas3 nu i aug så vi får se vad som händer..

kramar

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång!

Publicerad 2012-08-01 19:24:06

Det var effektivt av dig :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-08-04 11:09:32

Man vill inte sitta vid datorn när det är sommar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela