Ingrid - Mamma till två sessor

Working class heroes

Publicerad 2012-06-26 07:23:09 i Allmänt,

God morgon!
 
Ett riktigt dåligt sätt att avsluta dagen, och starta den på, är att försöka sig på blogg.se. Trots att jag skriver in rätt lösenord så måste jag försöka att logga in igen eftersom det är "fel". Dessutom så är det segt, text försvinner och igår kunde jag inte få fram sidor och ibland gick det inte kommentera. Nog för att det blir lite strul när man gör om, men det har ju faktiskt gått ett tag nu.. Kom igen blogg.se!
 
Nu på morgonen har gubben åkt iväg på jobb och jag ska också alldeles strax ge mej av. Vi kollade på Wallander - Mastermind igår kväll som gick på tvn, så det blev alldeles för sent! Vilket också kändes när klockan ringde för nån timme sen.. Nu blir det först jobb, sen städning när jag kommer hem och ikväll har jag tvättid. Puh, det känns som att det kommer bli en lång och inte särskilt rolig dag!
 
Men lite glada nyheter mitt i allt gnäll är att vinnaren av valfria namnnappar från Swebaby.se kommer att presenteras lite senare. Skoj va?! Bättre sent än aldrig som de brukar säga.
 
Ha en skön dag godingar!
 

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-06-26 08:53:52

Åhh.... blogg.se har verkligen trubbel just nu !
Ibland går det inte att kommentera, ibland inte att komma in alls, och stundtals der bloggarna ut som om nån bara slängt in inläggen...
Jag hoppas de löser det snabbt för er !!
Kram

Postat av: toraa

Publicerad 2012-06-26 09:08:44

Ja till slut gav det med sig, men tycker det är tidigt, har ingen lust att ligga på Neo hela sommaren :)

Ja det låter ju som en kanonvinst verkligen! tror att jag också tävlar om en (hoppas, hoppas) men ser inte min kommentar eller så vet inte. Jaja blir en glad överraskning i så fall :)

Ha en bra dag på jobbet!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-06-26 09:29:38

Jag känner precis likadant. Blogg.se strular tokmycket nu!!!

Postat av: Lajna

Publicerad 2012-06-26 12:33:42

Tycker det verkar som om Blogg.se strular himla mycket. Surt! Hoppas du får en bra dag trots allt som ska göras :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela