Ingrid - Mamma till två sessor

Nova Star Hoodie sökes!

Publicerad 2012-11-23 12:38:10 i Kläder/Skor/Accessoarer,

Den här fina hoodien från Nova Star fick Zelda när hon fyllde år i somras och både hon och jag blev helförtjusta i den! Tyvärr kunde hon bara ha den i knappt två månader innan hon växte ur den. Jag har letat som en galning efter den, men hittar den inte nånstans på nätet! Det här kan ju inte ha varit den enda liksom. Den är från höst/vinterkollektionen 2011 har jag sett efter lite googlande.
Nu gör jag ett tappert försök och efterlyser den här på bloggen, kanske är det nån av er underbara som sett den? Jag vill ju så gärna ha den här i storlek 80!
 
Har du sett den här finingen till salu nånstans?
 

Kommentarer

Postat av: Marran

Publicerad 2012-11-23 12:52:56

Hoppas du får tag i den! Ger bloggen inget napp kanske du kan efterlysa den på facebook också?

SV:
Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela