Ingrid - Mamma till två sessor

Våra Bästa År

Publicerad 2012-10-31 10:31:35 i Allmänt,

Heej godingar!
 
Va, är det redan onsdag? Veckan bara rusar fram! Ni anar inte hur härligt det var att se Lillan igår igen efter att hon varit borta hela helgen. Hon var lite extra söt också för mormor hade satt upp en liten tofs mitt på huvudet, så det fick faktiskt bli en tofs idag också.
 
Efter att ha varit borta från dagis i två veckor så var inte lämningen så smidig idag. Hon började gråta redan när jag lyfte ur henne ur vagnen och hela vägen in tills ytterkläderna var av. Inte förrän en av hennes fröknar sträckte ut armarna mot henne så slutade hon gråta och tittade nyfiket på barnen. Skönt! Jag hoppas hennes fodrade regnställ kommer idag också som jag köpte till henne förra veckan. Det är lite otympligt att ha extrabyxor under galonisarna, så det ska bli skönt att slippa också.
 
Vad ska mamman hitta på idag då? Det vet jag inte faktiskt. En liten huvudvärk gnager i skallen så det blir nog bara lugnt i soffan tills det är dags att hämta Lillan. Tur att jag har en kopp te och Våra Bästa År som går på tvn just nu!
 
Hoppas ni får en riktigt fin dag!
 

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2012-10-31 10:51:40

Är du också gravid igen??! :)

Kram

Postat av: Nina Bergquist

Publicerad 2012-10-31 10:52:14

den här kursen är mer dekoration å sånt. såg så roligt ut :D

Postat av: Nina Bergquist

Publicerad 2012-10-31 10:52:41

haha våra bästa år kan man aldrig få för mkt av :P

krya på dig

Postat av: Beatrice

Publicerad 2012-10-31 11:22:46

Åhh! Så underbart!! GRATTIS :) När är det dax?

Kram

Postat av: Marran

Publicerad 2012-10-31 14:06:45

Vart har hon varit i helgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela