Ingrid - Mamma till två sessor

Vinnaren - Kaspersky Internet Security

Publicerad 2012-10-30 20:46:05 i Vinnaren är,

Vad roligt att se att ni var några stycken som ville vara med och tävla! Att skydda sin dator och sina uppgifter är verkligen viktigt, och för det så behövs det ett bra antivirusprogram. Man vet aldrig vem som lurar omkring på nätet! Jag skulle gärna vilja ge vinsten till er allihop eftersom det är nåt som alla borde ha, men det går ju tyvärr inte.
 
GRATTIS LAJNA, du har vunnit en årsanvändning av antivirusprogrammet Kaspersky Internet Security 2013 med motiveringen;
 
"Mina bilder och mitt skolarbete är allra viktigast. Vet inte vad jag skulle gråta över mest, bilder eller om mitt exjobb försvann. Förmodligen bilderna."

Jag har mejlat dej!
 

Den säkrare, enklare lösningen för internetsäkerhet

Kaspersky Internet Security 2013 arbetar bakom kulisserna och levererar en kraftfull skyddsteknik med anti-virus som ser till att du, din dator och dina barn är skyddade mot de senaste och kommande hoten. Tack vare alla automatiska säkerhetsfunktioner i Kaspersky Internet Security 2013 blir det dessutom väldigt enkelt att skydda din dator – så du får ett skydd i världsklass, utan att behöva vara någon säkerhetsexpert.
 
 

Kommentarer

Postat av: Marran

Publicerad 2012-10-31 09:46:58

Har inte haft koll på tävlingen, men vilket bra pris!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela