Ingrid - Mamma till två sessor

Trademax - Inredning ute och inne

Publicerad 2012-09-25 15:51:49 i Tips,

När jag läste en annan blogg så fastnade ögonen på ett företagsnamn som jag inte sett tidigare; Trademax. Så jag surfade in på sidan och fann ett företag som säljer möbler, utemöbler samt inredning med butiker i Göteborg och Helsingborg samt ett showroom i Stockholm Men för oss som inte bor så nära så är det ingen fara, de har ju även webshop! Just nu har de dessutom fraktfritt (med en exp.avgift som tillkommer på köp under 1000:-).
 
Bricka Ek Soffarmstöd Adelle
 
En av alla saker de har som jag verkligen gillar är den här brickan för soffarmstöd (som du hittar HÄR). Väldigt smidig! De har dessutom jättefina möbler, mattor och dekorationer och en hel del på kampanjpris. Så är du på jakt efter lite nytt till hemmet så tycker jag absolut att du ska kika in hos Trademax! Och du, passa på att gilla dem på Facebook och hämta deras erbjudande; Få ett presentkort på 200:- när du handlar för över 500:-! Du hittar deras Facebook-sida HÄR.
 
Dessutom så kan du som bloggar om Trademax få ett presentkort på 500:-, toppen va? Läs mer om hur du går tillväga HÄR.
 
Bilden är lånad från Trademax.
 
 

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-09-25 19:06:21

Tusen tack för gratulationen! Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2012-09-25 19:21:36

Perfekt tips... det ska jag nog haka på!

Postat av: Kashaya

Publicerad 2012-09-25 22:57:44

Vilken smart bricka.=)

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2012-09-26 01:34:59

såna soffbrickor är ju praktiska :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela