Ingrid - Mamma till två sessor

Apple of my eye

Publicerad 2013-04-06 12:53:06 i Kläder/Skor/Accessoarer,

Ända sen Elodie Details släppte den här kollektionen så har jag suktat efter skötväskan. Den är så otroligt fin! Skötväskan verkar riktigt praktisk och är dessutom urfin, jag skulle lätt kunna använda den som "vanlig" väska när man inte längre behöver ha med sig blöjor och sånt till barnen.
 
Elodie Details skötväska Apple of my eye.Elodie Details skötväska Apple of my eye.Elodie Details skötväska Apple of my eye.
Visst är den underbar? Varje gång jag ser den så önskar jag innerligt att den var min! Om nån känner för att ge den till mej i present så finns den hos DarlingExpress för 1199:- ;)

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2013-04-06 19:24:08

Den är så fin! Jag hade turen att vinna den för ett tag sedan, men den är så fin så det är knappt jag vågar använda den :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-04-06 20:34:20

Den är super fin !!
MEN - liite dyr för att bara springa och köpa, för märkligt nog finns det alltid så mycket "annat" som behöver köpas först !?
Igelkottens taggar gick åt fort... Synd, jag hade gärna haft några nu framför tvn :)
KRAM

Postat av: Elina

Publicerad 2013-04-06 23:45:36

Den är jätte fin. Färgerna är så härliga! :)

Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Publicerad 2013-04-09 15:57:58

Åh så fin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela