Ingrid - Mamma till två sessor

Mobilblogg; Gnällebloggen

Publicerad 2013-02-28 15:43:20 i

Hej!
Vi lever och jag är fortfarande väldigt gravid. Förvärkarna hälsar på lite då och då, och foglossningen gör god sömn och härliga promenader till en omöjlighet. Som tur är så har jag hjälp och avlastning nu, det underlättar verkligen. Det börjar verkligen kännas att det närmar sig slutet nu!

Ja som ni förstår så är inte orken riktigt med mej nu, så jag kommer nog inte vara så bra varken på att uppdatera här eller läsa andras bloggar. Men jag hoppas ni har det bra och att solen skiner även hos er!

Kommentarer

Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Publicerad 2013-02-28 16:13:46

Förstår att det börjar bli tungt nu! Men snart är bebis hos er.. Även om det är en klen tröst när det känns som värst..

Postat av: Millah

Publicerad 2013-02-28 19:07:48

Ja tänk snart är det dags <3 massa kramar till er =)

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Publicerad 2013-03-01 09:27:40

Ja, tänk! Snart är bebisen redo att komma :)
Önskar att tiden går fort för nu vill jag ha bebisen utanför magen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela