Ingrid - Mamma till två sessor

Vacker under, för alla

Publicerad 2013-02-16 12:11:41 i Tips,

De flesta kvinnor gillar vackra underkläder, och jag är inget undantag. Det som tyvärr kan vara lite tråkigt för kvinnor med lite större mått är att det inte finns nåt utbud. Passerar man XL så finns det oftast bara funktionella basunderkläder, men inte så mycket sexigt. Men hos Evas Underkläder finns det sexiga, "vanliga" och häftiga underkläder för alla, ända upp till 7XL och K-kupa! Och det är toppen tycker jag, för visst vill väl alla få känna sig vacker och sexig i fina under ibland?
 
BH med blomspets, upp till J-kupa Stringtrosa med inbyggd höfthållare
 
Rosettmönstrad korsett, plus size Lång negligé i charmeuse och spets, plus size
 
Inte nog med att det är fina underkläder, det är även bra priser och dessutom bra kvalité. Jag har själv ett 2-delsset därifrån som jag varit väldigt nöjd med! Med tanke på min gigantiska mage var det länge sen jag använde det, men materialet är väldigt skönt och setet är så bekvämt att ha på sig när man sover t.ex.
 
2-dels underkläder
 
Om du inte har varit inne och kikat hos Evas Underkläder tidigare så tycker jag absolut att du ska klicka dej in där. Det finns en massa fina, bra och snygga saker för kvinnor i alla former! Det finns även underkläder för män, så glöm inte att kika in även i den kategorin.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela